Tervetuloa tutustumaan Avaan! Ava on sivustollasi väsymättä päivystävä virtuaalinen asiakaspalveluassistentti, joka on täysin räätälöitävissä yrityksesi brändin, arvojen ja tarpeiden mukaisesti. Paranna asiakaskokemusta ja säästä resursseja innovatiivisilla avatareilla, jotka mukautuvat asiakkaidesi tarpeisiin reaaliajassa.
Voit kokeilla Avaa sivun oikeasta alareunasta!
Ominaisuudet
Ava oppii yrityksesi brändin, tarjooman ja kohderyhmäsi tarpeet. Tarjoamme räätälöityjä ratkaisuja, jotka vastaavat juuri sinun liiketoimintasi haasteisiin. Olipa kyseessä monimutkaiset asiakaspalvelutehtävät tai yksinkertainen ajanvaraus, Ava hoitaa kaiken tehokkaasti ja asiantuntevasti.
Avalle luotu persoonallisuus tuo inhimilliset piirteet, vuorovaikutusosaamisen ja erilaiset käyttäytymistavat digitaaliseen viestintään, muodostaen näin olennaisesti paremman yhteyden käyttäjiin.
Avalle luotavissa olevat erilaiset persoonallisuudet voi tuoda merkittävää lisäarvoa viestintään sekä asiakas-, sidosryhmä- ja henkilöstökokemukseen. Hyödyntämällä avatarien persoonallisuuksia, organisaatiot voivat parantaa asiakassuhteitaan, lisätä henkilöstön hyvinvointia ja vahvistaa brändiään. Rohkea ja kokeilunhaluinen lähestymistapa tekoälysovelluksiin tarjoaa nyt mahdollisuuden edelläkävijyyteen.
Keskustele asiantuntijamme kanssa ja löydä täydellinen ratkaisu tarpeisiinne. Jätä yhteystietosi tai varaa tapaaminen jo nyt!
Blogimme
AI-asiakaspalveluassistentin hyödyt käytännössä
Kehittyneet tekoälyä ja laajoja kielimalleja hyödyntävät chatbotit ovat uusi resurssi, joka mahdollistaa yrityksille tavan palvella heidän asiakkaitaan entistä paremmin. Avatars Intelligencen tarjoama avatar on asiakaspalvelutiimiä auttava lisäresurssi, jonka tavoite on helpottaa asiakaspalvelijoiden työtaakkaa vastaamalla tavallisimpiin…
Nykyajan B2B-asiakaspalvelu on riippuvainen digitaalisista kanavista, kuten verkkosivuista ja chat-palveluista. Pelkkä teknologia ei riitä…
Olemme kaikki kohdanneet tilanteita, joissa etsimme apua palveluntarjoajan nettisivuilta ja saamme avuksemme chattibotin. Kokemus…
Asiakaspalvelun toimivuus on yrityksille ensiarvoisen tärkeää ja siksi myös keinot sen kehittämiseksi kiinnostavat monia…
Tilaa uutiskirjeemme!
Kuule lisää siitä, miten tekoälyavatar voi auttaa sinua ja organisaatiotasi onnistumaan. Uutiskirje joka kuukausi julkaistuista blogeista ja uutisista.